Ernesto Valverde visita nuestro Centro de Día Bestalde

Como parte del Athletic Club de Lectura, el entrenador del Athletic Club, Ernesto Valverde, visitó ayer nuestro Centro de Día Bestalde en Bilbao. A partir del libro “La educación de un ladrón” de Edward Bunker, compartieron experiencias con los usuarios.
¡Gracias Fundación Athletic Club Fundazioa!

Athletic Irakurle Klubaren bidez, atzo  Ernesto Valverde Athletic Clubeko entrenatzailea, Adsis Fundazioaren Bestalde Eguneko Zentroan izan zen askatasunaz gabetutako pertsonekin euren esperientziak eta Edward Bunker-en “La Mala Educación” liburua komentatzen.

Mila esker Fundación Athletic Club Fundazioa!

2017-11-25T11:05:47+00:00 octubre 30th, 2015|Bestalde, Intervención social, portada|0 Comments